26 Oktober 2010....

Vad har hänt idag då? jo jag hade Emma här hemma på te i morse men jag har ju varit hemma hos henne så mycket och druckit te så jag bjöd igen vi satt här hemma ett tag och sen gick vi hem till henne för att hämta hennes plånbok så vi kunde åka in till stan och hämta mina linser men sen upptäckte jag att jag glömt mitt leg och sprang hem igen och jag kan säga vi hade redan missat en buss och ville inte missa en till och Emma säger det är inte men ingen att vi ska till stan idag hahaha men vi hann med bussen iaf.. Vi går till synsam och hämtar ut mina linser och sen ville jag hitta en toa så jag kunde få in dom i ögonen så vi gick till klippet som har en toa så vi gick in och jag hann bara sätta in en lins på höger sidan och skulle få in en på den vänstra när någon jävla idiot försöker sparka in dörren så jag håller på att tappa linser och skita ner mig så jag blir fly förbannad och öppnar dörren där står en stor man och blänger ilsket på oss och jag säger så han hör du behöver fan inte sparka in dörren din idiot och går argt därifrån och in på klippet för att handla....

Sanna och Kim har varit här ikväll och hållit mig sällskap....

Fadi han sover som en stock i sin säng och man hör att han nästan snarkar han är verkligen trött på kvällarna men det är inte så konstigt att han är det eftersom vi går upp så tidigt och han börjar dagis tidigt med hahaha

Nej nu ska jag fixa lite saker och sen ska jag krypa ner i min sköna säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback