30 September 2010.....

Ja då vad ska man skriva har ju inte skrivit på ett tag nu... Har blivit tillsammans med Hussein igen och det är jag glad över =)...  Något jag är lite ledsen över är att Emma ska flytta till Garphyttan gummz vad ska du göra där när du har oss här...
Fadi har äntligen flyttat in i sin säng igen och tidigt imorse så väckte han mig genom att gnugga sin näsa mot min näsa ( eskimoerna pussas ju så hahaha )han frågade om han fick ligga bredvid  mig ja visst svarade jag och somna om sen vakna jag av att han gjorde så igen och sa men mamma du måste flytta in dig om jag ska få plats jag bara jaha måste jag det med fatta ingenting kan jag säga...
har inte gjort så mycket idag bara slappat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback